.

محصولات پلی اتیلنی

سپتیک تانک چیست ؛ انواع سپتیک تانک

محصولات پلی اتیلنی

سپتیک تانک چیست ؛ انواع سپتیک تانک

سپتیک تانک اساسی ترین و مهم ترین بخش پالایش و پاکسازی فاضلاب می باشد از گندانبار که به عنوان septic tank نیز یاد میشود ؛ در پروژه های عمرانی فراوانی استفاده میشود شاید شما بپرسید که سپتیک تانک چیست ؟ در پاسخ به این مهم باید گفت : در حقیقت سپتیک تانک همانطور که از نام آن پیداست مخزن یا تانک یا منبعی است که بواسطه طراحی خاص ، فاضلاب جامد را درون خود نگه داشته ، از طریق فعالیت باکتری های بی هوازی تبدیل به مایع ( پساب) و گاز متان نموده و تحویل چاه جذبی و نه رودخانه و نه آبیاری فضای سبز می نماید . سپتیک تانک به عنوان ساده ترین وسیله مورد استفاده در پالایش فاضلاب اعم از پاکسازی مقدماتی و تصفیه پیشرفته دارای تقاضای بالایی در کشور می باشد . این محصول در تصفیه پیشرفته فاضلاب نقش مخزن متعادلساز و ایستگاه پمپاژ و در تصفیه مقدماتی نقش کاتالیزور تجزیه فاضلاب جامد را بازی میکند .

  • ۱
  • ۰

نحوه طراحی سپتیک تانک

برای طراحی سپتیک تانک ، ابتدا متقاضی ابعاد و متراژ مدنظر خود را در قالب فایل یا عکس به کارشناسان فنی ما ارسال میکند و  کارشناسان طراحی سپتیک تانک شرکت ناب شروع به آماده سازی حجم مورد نظر می پردازند .

البته قابل ذکر است که برای طراحی سپتیک تانک باید نقشه کاملی از آنچه مدنظر است را در دست داشته باشیم تا بتوانیم به هرآنچه که میخواهیم برسیم .

در طراحی سپتیک تانک ابتدا بایستی ابعادد کلی سپتیک تانک را بشناسیم و سپس به طراحی مخزن سپتیک تانک روی بیاوریم . به همین دلیل است که بسیاری از شرکتهای تولید کننده سپتیک تانک در طراحی سپتیک تانک دچار مشکلات عدیده از جمله نحوه محاسبات قطر درونی و یبرونی نیز میشوند .

برای طراحی سپتیک تانک ابتدا باید ضخامت بدنه را مدنظر قرار داد . سپس شروع به طراحی مخزن سپتیک تانک با توجه به ابعاد درخواستی مشتری نمود .

طراحی سپتیک تانک