.

محصولات پلی اتیلنی

سپتیک تانک چیست ؛ انواع سپتیک تانک

محصولات پلی اتیلنی

سپتیک تانک چیست ؛ انواع سپتیک تانک

سپتیک تانک اساسی ترین و مهم ترین بخش پالایش و پاکسازی فاضلاب می باشد از گندانبار که به عنوان septic tank نیز یاد میشود ؛ در پروژه های عمرانی فراوانی استفاده میشود شاید شما بپرسید که سپتیک تانک چیست ؟ در پاسخ به این مهم باید گفت : در حقیقت سپتیک تانک همانطور که از نام آن پیداست مخزن یا تانک یا منبعی است که بواسطه طراحی خاص ، فاضلاب جامد را درون خود نگه داشته ، از طریق فعالیت باکتری های بی هوازی تبدیل به مایع ( پساب) و گاز متان نموده و تحویل چاه جذبی و نه رودخانه و نه آبیاری فضای سبز می نماید . سپتیک تانک به عنوان ساده ترین وسیله مورد استفاده در پالایش فاضلاب اعم از پاکسازی مقدماتی و تصفیه پیشرفته دارای تقاضای بالایی در کشور می باشد . این محصول در تصفیه پیشرفته فاضلاب نقش مخزن متعادلساز و ایستگاه پمپاژ و در تصفیه مقدماتی نقش کاتالیزور تجزیه فاضلاب جامد را بازی میکند .

  • ۲
  • ۰

کاهش قیمت سپتیک تانک

طبق اعلام سازمان اوپک از امروز قیمت مواد نفتی کاهش خواهد یافت. به گزارش ناب نیوز قیمت فرآورده های نفتی اعم از مواد پلی اتیلنی و بنرین و ... شاهد کاهش قیمت چشم گیری در کشور خواهد داشت.

به همین دلیل در حال حاضر مواد اولیه ساخت سپتیک تانک بسرعت کاهش یافته و تولید کنندگان سپتیک تانک شروع به خرید انبود مواد اولیه کرده اند .

سپتیک تانک ناب

شرکت ناب زیست برای تولید سپتیک تانک تا به کنون توانسته بسیاری از مشتریان و متقاضیان سپتیک تانک را راضی کرده و مخزن سپتیک تانک مرغوبی را در اختیارشان خواهد گذاشت .

صداقت در سپتیک تانک

البته این کاهش قیمت سپتیک تانک را بعضی از شرکتهای تولید کننده سپتیک تانک اعمال نکرده و به همین دلیل شما میتوانید براحتی نوسان قیمت و تفاوت قیمت سپتیک تانک را در بازار فروش سپتیک تانک شاهد باشید . اما در گروه صنعتی ناب همیشه سعی بر این بوده که میزان تغییرات سپتیک تانک و قیمت سپتیک تانک کف قیمت بازار باشد و شما براحتی بتوانید برای خرید سپتیک تانک نیز اقدام کنید .

رمز موفقیت در تولید سپتیک تانک

یکی از متد های کاربردی تولید سپتیک تانک در شرکت ناب زیست استفاده از سیستمی به نام ‏RBC‏ ( دیسکهای بیولوژیکی چرخان ‏‏) استفاده شده است که این سیستم را درون سپتیک تانک سنتی تعبیه می کنیم . ‏

با استفاده از ‏RBC‏ درون سپتیک تانک عملا" فیلم بیولوژیکی ‏Biofilm ) ‎‏ ‏‎(‎‏ تشکیل و ‏راندمان حذف ‏BOD‏ افزایش می یابد و پساب با کیفیت مقبولتری وارد محیط زیست می ‏گردد ‏