.

محصولات پلی اتیلنی

سپتیک تانک چیست ؛ انواع سپتیک تانک

محصولات پلی اتیلنی

سپتیک تانک چیست ؛ انواع سپتیک تانک

سپتیک تانک اساسی ترین و مهم ترین بخش پالایش و پاکسازی فاضلاب می باشد از گندانبار که به عنوان septic tank نیز یاد میشود ؛ در پروژه های عمرانی فراوانی استفاده میشود شاید شما بپرسید که سپتیک تانک چیست ؟ در پاسخ به این مهم باید گفت : در حقیقت سپتیک تانک همانطور که از نام آن پیداست مخزن یا تانک یا منبعی است که بواسطه طراحی خاص ، فاضلاب جامد را درون خود نگه داشته ، از طریق فعالیت باکتری های بی هوازی تبدیل به مایع ( پساب) و گاز متان نموده و تحویل چاه جذبی و نه رودخانه و نه آبیاری فضای سبز می نماید . سپتیک تانک به عنوان ساده ترین وسیله مورد استفاده در پالایش فاضلاب اعم از پاکسازی مقدماتی و تصفیه پیشرفته دارای تقاضای بالایی در کشور می باشد . این محصول در تصفیه پیشرفته فاضلاب نقش مخزن متعادلساز و ایستگاه پمپاژ و در تصفیه مقدماتی نقش کاتالیزور تجزیه فاضلاب جامد را بازی میکند .

  • ۱
  • ۰
در طی بررسی های انجام گرفته در چند روز اخیر ما شاهد نوسان قیمت ارز و دلار و قیمت سکه شدیم که این خود تاثیی مستقیم در قیمت مواد اولیه در کارخانجات خواهد داشت .

تاثیرات ارز در سپتیک تانک - مواد اولیه تولید سپتیک تانک

به گزارش خبرگزاری ناب در چند روز آینده ما شاهد کاهش قیمت سپتیک تانک در نوع پلی اتیلن و فایبرگلاس خواهیم بود که این برای بعضی از تولید کنندگان سپتیک تانک خبر چندان خوشایندی نخواهد بود . چرا که خرید مواد اولیه برای تولید سپتیک تانک در ماههای اخیر صورت گرفته و ضرر مالی و اقتصادی زیادی در صورت کاهش قیمتها برای این شرکتها بوجود خواهد آمد . بعنوان مثال قیمت سپتیک تانک 10 مترمکعب با کاهش قیمتی 5ً% در روزهای آینده که یکی از پرفروش ترین ظرفیت سپتیک تانک میباشد ؛ مواجه خواهد شد . 

پیشنهاد کاری سپتیک تانک

به همین منظور ما پیشنهاد میکنیم برای کسب اطلاعات دقیق تر در خصوص قیمت سپتیک تانک و میزان بالا و پایین آمدن قیمت مواد اولیه ، با مراجعه به سایت https://naabzist.com/index.php?cat=75 با آخرین تغییرات بروز باشید .
ما همیشه در کنار شما عزیزان جهت کسب اطلاعات در مورد قیمت سپتیک تانک و ارائه بروزترین نقشه سپتیک تانک و اجرای سپتیک تانک خواهیم بود .

پروژه نصب و اجرای سپتیک تانک

لازم است خاطر نشان کنیم در شهر تبریز با نصب سپتیک تانک تبریز به ظرفیت 20 مترمکعب برای شرکت ساری چیچک که بزرگترین تولید کننده گل محمدی است ، بر افتخاراتمان در تولید و نصب سپتیک تانک بیافزاییم .


منتظر خبرهای خوب از شرکت ما باشید .