.

محصولات پلی اتیلنی

سپتیک تانک چیست ؛ انواع سپتیک تانک

محصولات پلی اتیلنی

سپتیک تانک چیست ؛ انواع سپتیک تانک

سپتیک تانک اساسی ترین و مهم ترین بخش پالایش و پاکسازی فاضلاب می باشد از گندانبار که به عنوان septic tank نیز یاد میشود ؛ در پروژه های عمرانی فراوانی استفاده میشود شاید شما بپرسید که سپتیک تانک چیست ؟ در پاسخ به این مهم باید گفت : در حقیقت سپتیک تانک همانطور که از نام آن پیداست مخزن یا تانک یا منبعی است که بواسطه طراحی خاص ، فاضلاب جامد را درون خود نگه داشته ، از طریق فعالیت باکتری های بی هوازی تبدیل به مایع ( پساب) و گاز متان نموده و تحویل چاه جذبی و نه رودخانه و نه آبیاری فضای سبز می نماید . سپتیک تانک به عنوان ساده ترین وسیله مورد استفاده در پالایش فاضلاب اعم از پاکسازی مقدماتی و تصفیه پیشرفته دارای تقاضای بالایی در کشور می باشد . این محصول در تصفیه پیشرفته فاضلاب نقش مخزن متعادلساز و ایستگاه پمپاژ و در تصفیه مقدماتی نقش کاتالیزور تجزیه فاضلاب جامد را بازی میکند .

  • ۱
  • ۰

سپتیک تانک تبریز

چشم اندازی از شهر تاریخی تبریز

تبریز یکی از شهرهای بزرگ ایران، بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر منطقه آذربایجان و مرکز استان آذربایجان شرقی می باشد. مردم تبریز به زبان تُرکی آذربایجانی صحبت می کنند. در شهر تبریز به واسطه دو اتوبان شهری با نام‌های اتوبان شهید کسایی و اتوبان پاسداران می‌توان دور تا دور تبریز را پیمود. اتوبان شهید کسایی در قسمت جنوبی این شهر قرار دارد و اتوبان پاسداران در قسمت شمالی شهر واقع شده است

جاذبه های گردشگری تبریز

از جاذبه های گردشگری تبریز میتوان به پیست اسکی سهند، جاده تبریز تهران - دامنه کوه سهند. دارای یک مسیربا تله بشقابی و رستوران و کافی شاپ می‌باشد. همچنین کاخ شهرداری تبریز میدان ساعت یکی از دو نمونه ساعت عجیب ساخت بشر است که یکی در لندن و دیگری در شهر تبریز موجود میباشد . برج ساعت شهرداری تبریز در سال ۱۳۱۴هجری شمسی در محل نوبر به دستور حاج ارفع الملک با نظارت مهندسان آلمانی به سبک بناهای کشور آلمان احداث گردیده است. عمارت برج ساعت در زمینی به مساحت ۹۶۰۰مترمربع و زیربنای ۶۵۰۰مترمربع در فاصله سال‌های ۱۳۱۴تا ۱۳۲۰هجری شمسی در محل گورستان متروکه کوی نوبر (ابتدای محله مقصودیه) و در سه طبقه ساخته شده است .

شرکتهای برتر شهر تبریز

1.      شرکت آیدین

2.      شرکت پشمک حاج عبدالله

همکاری سپتیک تانک تبریز بین شرکت ناب زیست و شرکت آیدین

در سال 95 شرکت ناب زیست طی مکاتباتی که با شرکت آیدین انجام داد ، نهایتا شرکت ناب زیست اقدام به تولید ، نصب و راه اندازی دو دستگاه سپتیک تانک بظرفیت 10 مترمکعب را کردند . در طی این قرارداد شرکت ناب زیست گارانتی و ضمانت 50 سال را به شرکت آیدین در خصوص سپتیک تانک پلی اتیلن را داد .

عقد قرارداد سپتیک تانک تبریز همکاری با شرکت پشمک حاج عبدالله توسط شرکت ناب زیست

در اردیبهشت سال 97 همزمان با موفقیتهای پی در پی شرکت ناب زیست در تولید سپتیک تانک ، کارشناسان کارخانه حاج عبدالله بعد از بازدید کارخانه شرکت ناب زیست و شاهد بودن خط تولید عظیم این شرکت ، یکدستگاه سپتیک تانک 40 مترمکعب از شرکت ناب زیست خریداری و در اواخر اردیبهشت همان سال به بهره برداری رسید .

تولید سپتیک تانک تبریز

سپتیک تانک تبریز در حالت کلی به سه حالت میتوان تقسیم بندی نمود :

·         سپتیک تانک تبریز بتنی :  این نوع سپتیک تانک قدیمی ترین نوع سپتیک تانک بوده که در حال حاضر زیاد مورد استقبال نمیباشد و دلیل آن وزن زیاد در احجام بالا ، سوراخ شدن و خوردگی در اثر وجود مواد فاضلابی که حالت اسیدی به خود میگیرند.

·         سپتیک تانک تبریز فایبرگلاس : این که از مرغوبترین فایبرگلاس تولید شده و بدلیل سفید بودن و نداشتن مقاومت دفنی ، بیشتر بروی زمین مستقر بوده و بصورت مکعبی نیز تولید میشود .

·         سپتیک تانک تبریز پلی اتیلن : این نوع سپتیک تانک یکی از پرطرفدارترین و مرغوب ترین نوع سپتیک تاتک تولید شده است که در این بخش به صراحت میتوان گفت کارخانه شرکت ناب زیست ، سردمدار و پرچم دار تولید سپتیک تانک پلی اتیلن مرغوب در کشور است که دلیل آن استفاده از مواد اولیه بسیار بالا و مرغوب است .